sâmbătă, 8 noiembrie 2008

₪₪₪DaNy₪₪₪

http://danytalent.hi5.com

What is ₪₪₪DaNy₪₪₪ doing now?
Numai fac fata la atatea AMANTE numai stiu cum sa le impac pe toate , Scap de una Dau de alta E GREU SA INTRETII AMANTA

Sex / Age
Male / 19

Location
CoLenTinA, Romania

Hometown
PaRiS (wanna be:) )

Cele mai sucare poze:


cautand in pantaloni ceva ce evident lipseste


interpretandu-l pe comisarul Moldovan varianta cocalareasca


in decapotabila facand impresie pitipoancelor

Cele mai tari descrieri la poze:
“luatzi cu portia de la Dany, Ca va da in stil ARMANI !!! :D:))”
“Ce Ai InTre PiCIoaRe E FakuTa Sa O Dai Nu Sa STai Sa Te duci Cu Ea In RAI... :P”
“sute de pizde ar vrea sa auda asa ceva din gura mea...sute de pizde ar vrea sa le incredintez increderea :D”
“““۩۞۩``Eu```Nu``Vreau``Pe``Nimeni```Sa```Imit```Asa``Sunt``Eu``Am``Un``StyL```DeoSeBit```۩۞۩””
“U vrei dragoste___Eu vreau doar sex___Tu vrei decent___Eu vreau pervers___..___Deci spune rpd cei de facut k dupa 3 priviri simt nevoie sa te F**”

Cele mai misto commenturi facute de prietenii cocalarului....pardon ai lui dani:
copiatima va rog daca reusiti says:
nu esti frumos dar nici urat
ai talentul tau
nu stii ce le-ai facut
pe tine te-au placut

ai mare lipici la fete
si il ai pe vino-ncoa...
la multi baieti le lipseste
talentul,vrajeala ta

Georgy love Florin says:
ai arfe k la Paris
esti jmecher k in vis :X

CiOcOlAtZiKa Ta NeBuNa says:
arfe...fitzes..si talent asta e stilu tau recent

swet girl says:
lasa sa moara toty dusmani k te porty ARMANY.....si le o dai versace k lumea sa se atace...pupici

papusika BaRbY says:
Mama ta cand ti`a dat viatzaa

Smecherii au luat vacantza

Dumnezeu le`a dat un semn

Sa nascut un fenomen[;))}


Adik tu[:D]


.......[:*]......

Georgy love Florin says:
talentat rafinat
din revista decupat :X
poop baiatul meu

Niciun comentariu:

Website Statistics free mortgage calculator