joi, 11 septembrie 2008

Unikata reSpectaTa dE LuMe inVidiata si d TArfe COPIATAA

http://sefacutalent.hi5.com

Status: nu SUnt niCIODAta plina de MN:)):))dar in TOdeAuna saTUla de voi:););)0:0:0:0;);););0hai sa va suG de Botik:*:*:*:*va poopa GALuska ma gasiti la talent_haladit2008

NOTA NOASTRA:poti sa ne sugi din alta parte? :)

Age:16
Location:bucuresti, Romania
La Languages are trecut vreo 20 de limbi-de`,e culta fata...

Titluri Jurnal:
May 5: hai cum ne place tata:)):)):))cu sistemu lu SAlamm
Apr 30: haidi buna seara subalternii mei fideli:)):))(
Jan 9: pt subalternii mei

Cele mai "sucare" poze:
Photobucket
consecventa:poti sa te caci in gustul omului?
Photobucket
dand probe pentru o prezentare de moda la Botezatu

Photobucketcandidand pentru miss amanet 2008
Photobucket
mare adunare mare,numai muzica buna si toti invitatii numai unul si unul;in frunte cu mine balustrada lui Salam

Photobucket
cu Salam pe sistem,dirija orchestra.....ca` toti tiganii e melomani

Photobucket"decolteu sublim" poza pentru un album de familie...pardon de satra
Photobucket
degeaba ai haur daca nu-l arati

Photobuckethaurul n-aduce fericirea....tiganca trista
Photobucketvorba melodiei:"...aurul atarna greu/acuma` la gatu` meu...";abia imi puteam tine capul ridicat...

Cele mai "tari" descrieri" facute de ea la poze:
“cu st!lu meu mafiot:)):)):&:*:*:Xv-am inebunit de tot:):)):))hai verde verde”
"la sc si o AndO seriOZitaTEa”
“O sefa cu un SEF:*:*L::X:X:X”
“haladeala adevarat:*:*sukarime unikata”
“na talentu de la ROMA a spart toata BARCELONa:)))):)):))”

Cele mai "tari" comment-uri facute de prietenii ei:
¤ CrYnUtZa ¤ says:
ai mare farmec si talent ai venit din ocident ai stil si kalitati si iai nebunit pa toti :X:X:X:X:x
♥ ღ giTana♥b33la ღ ♥ says:
unikata si stilata de toate tarfele invidiata:X:X:X

Niciun comentariu:

Website Statistics free mortgage calculator