sâmbătă, 20 septembrie 2008

Am'TaLeNt' de la ' versace ::

http://bombonika06.hi5.com
Status: >>>daka nu poti sa ma inghiti am o solutie pentru tine SuGe-mA>>>> www.byDIVAA -
Age: - (nimic)
Hometown : RaHoVa...CItY (era de asteptat)
Jurnal: Eu Pt tInE...U PT alta

Eu pentru tine, tu pentru alta
Purtam fiecare o dragoste-n noi,
Dar eu pentru tine, iar tu pentru alta
Si focul ne mistuie crud pe amandoi,
Eu ard pentru tine, tu arzi pentru alta.
Ochii si-n somn ti-i vad delirand,
Dar u in delir o vezi doar pe alta.
Astept un cuvant, astepti un cuvant
Eu de la tine, iar tu de la alta.
Ce ne ramane acum de facut,
Cand soarta nu stie decat sa dezbine,
Traim fiecare, traim doar iubirea;
Eu pentru tine,
Tu totusi pentru alta!

NOTA NOASTRA : romantism si poezie la maxim:lacrimi si sperma

cele mai "tari" poze:



Photobucket
decolteu sublim de printesa
Photobucket



poza clasica cu ochelari la ochi in apartament
Photobucket
alta poza secsi cu ochelari(care ii scot in evidenta patul din fundal si ventilatorul de langa cuibusorul de nebunii al pitipoancei)
Photobucket
deseu uman deversat intr-un parau
Photobucket
secsi si rea in fundul gol
Photobucket
specimen superb de pitipoanca:poza pentru baietii tari de pe mess

Cele mai "tari" descrieri" facute de ea la poze:
“ce talent am:*:*:*:*”
“sunt verSatA si STilAtA O DIVa adevarata:*”
“am arfe si talent mai ceva ca-n oCciDEnT...”
“talent adus de la PaRiS. DE sora mea....piSy...”
“CUM E sOaRELE pe cer asa e ANA in cartier....”
“am arfe de jupaneasa la toate va dau clasa:X:X”
“sunt o dulce sunt o fina....sunt o papusa din vitrina...”

Cele mai "tari" comment-uri facute de prietenii ei:
NastyBlonde says:ce te mai iubeste loomea asta fay babo..lasa k e bine asa!!
gigi says:direct ku jaluzelele de asortezi adevarat
NastyBlonde says:ce siecsi esti mey fato....de fapt..asa ai fost toata viata da-te-n gura matii..*::*:*:sti k te iubesc!!!
printzisor says:sora mea nebuna mea si chiar ma mandresc cu ea e nebuna cu talent pe multzi i-a pus la respect numai unu o intrece k are sange mai rece {recte yo} :P:P:P :D :*:*:*::X

Niciun comentariu:

Website Statistics free mortgage calculator