In urma unui Google search am gasit urmatoarele definitii. Pe dictionarurban.ro ni se spune ca pitipoancele sunt acele fete de liceu cam indecise si confuze - "fete de liceu care poarta pantofi sport de skate, centura punk si freza emo; inca nu stiu ce gen de muzica asculta". Tot aici ni se da si un sinonim pe care nu l-am auzit folosit niciodata - "li se mai zice si 'ăriţe', datorita faptului ca pot fi incadrate la oricare categorie: punk-arite, drum'n'bass-arite, house-arite, roack-arite... etc."
Nu cred ca lumea foloseste acest termen pentru a se referi la acel gen de fete. De exemplu, stiam ca aceasta categorie a fost denumita "pokemoni" si include nu doar fetele care se potrivesc acestei descrieri, ci si baietii. Pentru ca aceasta definitie nu se potriveste deloc cu imaginea pe care o aveam despre cum arata si se comporta o pitipoanca, am mers mai departe si am gasit pe 123urban.ro o alta definitie, de aceasta data ceva mai satisfacatoare: "Tanara bucata feminina, ce intruneste cel putin 3 dintre urmatoarele conditii: imbracaminte provocatoare ce scoate in evidenta calitatile fizice, eventual sumara, tocuri, aspect ingrijit (coafat, manichiura, fard, mireasma imbietoare), fizic intregit de zambete largi pentru diversi masculi cu potential, flegmatism fata de restul muritorilor si o bine-dezvoltata tehnica de flirt adaptata tuturor situatilor."
Se pare ca de la aceasta definitie au plecat si autorii blogului pitzipoanca. Ascensiunea pitipoancelor a inceput odata cu rubrica Fata de la pagina 5 din ziarul Libertatea, a continuat cu si mai celebra rubrica Vremea prezentata de... care a transformat pitipoance anonime in celebritati al caror nume a inceput sa fie prezent la tot felul de emisiuni de genul Capatos, Teo, Maruta sau care au intrat chiar in politica, vezi Simona Sensual.
Insa apogeul afirmarii pitipoancelor a fost atins prin nebunia de pe hi5. Puteti vedea pe blogul pitzipoanca nenumarate exemple de poze cu pitipoance, plus comentarii si reactii.
"Ce le place la pitipoance?"
- exhibitionismul pe hi5, pe youtube, daca se poate si in reviste de orice fel.
- plimbarile in mall, iesitul in locuri "selecte" cum ar fi Bavaria, Maxx etc.
- masinile scumpe, cat mai scumpe, cat mai SUV sau decapotabile, cat mai Audi A4, TT, Mertan, Bemveu'; daca inca nu au un "iubi" cu o astfel masina atunci se inscriu la modeling si calaresc capotele masinilor de lux la SIAB sau targuri similare.
- hainele scumpe, dar daca nu si le permit pentru ca inca nu au agatat un "cavaler mercantilist", se limiteaza la imitatiile mai ieftine, dar care sa acopere cat mai putin din pielea rumenita la sedintele de la solar; se poarta decolteul, buricul la vedere, eventual cu un o bucatica de sticla colorata in el, pantaloni cu talie joasa - rinichi in vant, chiloteii tanga la vedere si neaparat un tatuaj in zona lombara, un tribal sau un fluturas, numit si "tramp stamp".
- accesorii colorate sau stralucitoare: aur cat cuprinde in combinatie cu plastice roz sau de alte culori care sa atraga privirile.
- in materie de barbati pitipoancele prefera "irineii" sau manelistii; toate o admira pe Moni si o considera o femeie realizata, stilata...
- in materie de muzica: asculta comercialul, asta insemnand o salata de varza care cuprinde manele, melodii hip-hop, house, rock cam tot ce este dat pe U TV sau Kiss TV.
articol original
cocalari soferi cocalari XXL cocalari betivani cocalari mistocari cocalari bass cocalari hacari
duminică, 2 noiembrie 2008
Oameni de Bucuresti: Pitipoance
Etichete:
blog
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu