sâmbătă, 20 decembrie 2008

ღღ Haladit ღ de ღ Mic ღღ ::

http://catalin-unikatul.hi5.com

Age
15
Location
bucuresti, Romania
Languages
English, Romanian, Spanish
Looking To
Make friends

What is ღღ Haladit ღ de ღ Mic ღღ doing now?
Am Talent Fermecator si sunt Smeker pana mor..am scoala in Haladeala bag orice Pustoaika in boala..sunt frumos si am talent mai ceva ca`n occident......Sunt un Print La 4 Ace Dupa Moda lui Versace...Am talent si sunt versat sunt o BOMBA de baiat.....
About me:
ia da u add la baiat_dolce_2008 .... daca vrei sa ma cunojti:P:P........besk la tn :X:X:

Education
56

Interests
sami fac preteni

Favorite Movies
Poveste de Cartier
Favorite TV Shows
taraf tv
Favorite Books
:x VISA :x

Journal
:-< din iubire nu se moare :-< ... : May 14, 2008
din iubire nu se moare
dar la inima ma doare
stau shi te intreb pe tn
nu tzia fost mila de mine

daca ma iubeai un pik
cat un fir de nisip
niciodata nu mai fii ranit

daca purtai dragoste
cat un bob de mazare
numi faceai amare zilele


Cele mai "haladite" poze:
Photobucket
superb.un D&G pe fundal si succesul oricarui cocalar e garantat
Photobucket
frustrare de cocalar:desi are valoare cat cuprinde nimeni nu il iubeste
Photobucket
suferind de smecherie si de prea multa haladeala.filosofie de cocalar la pubertate
Photobucket
induiosator:cocalar suferind din dragoste

Cele mai "sucare" descrieri la poze:
“ahh :x ce dolce sunt in poza asta >:D<”
“ahhh :O:O:O:O: X:Xmare sexos :-j”
“mor de poza asta :X:X”
“Avem Talent in noi ne purtam in stil PLAYBOY avem si arfe mondiale in stiluri stralucitoare a parfum scump mirosim mirosul peste tot il raspandim toata scoala stie e vorba de smecherie”
“Am talent si sunt versat sunt o BOMBA de baia”
“Am Talent Fermecator si sunt Smeker pana mor..am scoala in Haladeala bag orice Pustoaika in boala.. yo cu fratimiu :x”
“sunt frumos si am talent mai ceva ca`n occident......Sunt un Print La 4 Ace Dupa Moda lui Versace”
“Am talent si sunt versat sunt o BOMBA de baiat.....Se stie si se cunoste ca mine numai se naste..”
“na aici arfe de printz :D:X:X:X:X:”
“sunt unikat...regele frumusetzii....secretu tineretzii:X:X:”
“na talent ca el nu mai are nimeni sa mor....unikat.....de sclavoi invidiat”

Cele mai "tari" comentarii ale prietenilor sai la poze:
Indyanca Ta Shukara says:
mare talent
Pisy says:
arfe si talent k in occident:X:X doar esti fratzioru meu
♥ IuBesTe°mA e GraTisS ♥ says:
Ku talentu tau de vip multe fete ai cucerit
la la la
:x
♥ IuBesTe°mA e GraTisS ♥ says:
u esti negru k piperu te iubeste tot cartieru
☆☆☆ PrInTeSiK BlOnDÿNÀ ♥♥♥ says:
ai skoala in haladeala bagi toate pustoaicele in boala :X:X

:*
ZaNnA zZaNeLoR Reg1nA R3g1NeLoR says:
mare frumosetze e barbatu meu :X

mankiaas talentu lui


baro talento :X:X:X
te iubiptut :X
☆☆☆ PrInTeSiK BlOnDÿNÀ ♥♥♥ says:
Smecherii Din Cartier Si`Au Facut Garda De Fier Si Te-au Pus Pe Tine Boss Ca Ai Styl Periculos!”

Niciun comentariu:

Website Statistics free mortgage calculator