luni, 4 ianuarie 2010

CeHAIorie ando BARO talento Aurie

http://diamant-prea-valoros.hi5.com

Sex /  Vârsta
Femeie /  15 
 Localitate de origine : BUCURESTY-Colentina
 
Despre mine

SUNT DOOLCE SI SUNT FINA ..SUNT PAPUSA DIN VITRINA..(hai mey k asa si e ;) 
 
Interese

NIKI UNUL.. NU AM 
 

Muzică preferată

Copilu de aur, Salam, sisu&puya
 

Filme preferate

Inima de tigan :) apocalipsa si alea de groazaaaaa
 

Emisiuni TV preferate

mondenii
 

Cărţi preferate

Navem pa.....
 

Citat preferat

De-ar fii lacrimile perle ce bogat m-ar face ele nu ar fii nimeni ca mine la cat AM PLANS PENTRU TINE! Daca s-ar platii durerea m-as lauda cu averea....asa e...
 
 Comentariile la profil ale lui CeHAIorie ando BARO talento:
*
 Tiganca cea mai finutza Fata Dulceatza ta spune:
20.06.2008 23:40
fa da ce rea esti ...ce status ai haoleu maiculita ...
*
 MyRela Suk spune:
18.01.2009 19:28
fa nebuno da scrie si u mai frum fata mea ce draku ne obligi sa-ti lasam comm-uri esti nebuna stai cuminte fai fata sau chiar vrei sa-ti las niste comm-uri dalea sa incepi sa plangi ca nu mie greu ;);););) 
 
 
 
 Cele mai "sucare" descrieri la poze:

“Ceremi orice daka vrey iti DAU SI VIATA... CEREMI ORICE TI-AS DA VISUL SI SPERANTA..CEREMI ORICE DAR TE ROGG SA FII KU MINE K M-AM OBIJNUIT CU TINE ..:x:x:x”
“Bagati-va in GROAPA METRU CU METRU CA NU VREAU sa va CASTIG RESPECTU... Adevarata vorba sa morr yo si tu...”
“DATY ADD hABAR nU aVeTY CE PIERDETY :x:x:x: baby_lone_love2002”
Ma gandeam si eu la .....cnva Secret CE NU AM VOIE? luaty si id-ul meu baby_lone_love2002 si nr de tel 0764458523”
 “CINE A MAI VAZUT DE CAND MASA LA FACUT CE VEZI U IN FATA TA??:x:x:x:xCe poate sa faca PLICTISEALA SI NEBUNIA DIN OM...”


Cele mai "tari" comentarii facute de prietenii pitipoancei la poze:


RaYsSa-FeBLeTzZeA-M3A spune: Moamaaa sa fackk boala zikii ka estii Laura GLASS aiki sa mor io si u prea jmeq pozaa..:X:X:X:
Publicat la 13.03.2008 22:08 
ßяUηëęтн'ά ׃╳ spune: Talent poza asta....:*:*:*:*:*
Publicat la 07.04.2008 10:00 \
 

 
 

Niciun comentariu:

Website Statistics free mortgage calculator